[長洲。拍 ]2014 櫻花❤盛開

2月‧不同風貌的長洲
櫻花季時.染上一抹粉紅櫻

今年人比前幾年來得多,平日來到樹下已經有幾十個人
很誇張!!

刺眼的陽光.湛藍的天空,我也趕緊拍幾張

不管怎麼拍都美!








看完花也周圍去看看,吃吃小食




最後來個二百塊有找的海鮮餐,不錯的

想看櫻花但不知道在哪
這裡有路線圖>>>按我<<<

留言

  1. 嘩!!真係好靚呀~
    如果再種植多D成個花海咁一定更加靚^^

    回覆刪除
  2. 當然多人啦,電視台有報導長洲有櫻花睇,d人仲唔趕入長洲睇咩

    回覆刪除
  3. 好多人呀, 但品種係未同日本或韓國不同呢?

    回覆刪除
  4. 影得好靚~~ 不過人好多要影相真係唔容易~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀~
      人多真係好難影相,我都係影左幾張就閃人了~~xd

      刪除
  5. 星期六去食,賴尿蝦賣晒,嗚…… ╮(╯_╰)╭

    回覆刪除
  6. 我睇黎真系要下年先見到啦 櫻花樹下的美呀 @@

    回覆刪除
  7. 我上次去都超多人, 好難影到相 >.<

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經平日去,都無諗到會有咁多人XD

      刪除
  8. 好靚既櫻花呢﹗不過我怕多人冇去呀~~

    回覆刪除

張貼留言

熱門文章